טעם טוב

על המותג:

איך מביעים שביעות רצון מיוחדת מקיטרינג? איך משדרים איכות וטעם? טעם טוב – מה שנשאר בסוף. הזוג המדהים יעקב ורותי סטרול, המשקיעים בכל ארוע את תמצית ליבם וכשרונותיהם הגסטרונומיים קיבלו מיתוג ייחודי שמעביר ללקוחות בדיוק את המסר שלהם: תצאו עם טעם טוב על הלשון בסוף הארוע, תרתי משמע.

מה עשינו:

פיצוח ואסטרטגיה, פיתוח שפה, שם וסלוגן, עיצוב לוגו, מודעה תדמיתית, מודעה מכירתית, תפריט.

אהבת את המיתוג?

אַסְטְרָטֶגְיָה

הטופס נשלח
בהצלחה!

בע"ה אחזור אלייך בהקדם עם כל התשובות