פנדה

על המותג:

אומנית אמיתית, ולא רק בציור אלא גם בתחום הנפש, זו נחמי וואזנר, הילדים הגיעו אליה ללמוד ציור ועל הדרך ללמוד לדבר.. בחופשיות.. כשהמכחול משחרר את הנפש ומהווה תרפיה מושלמת ונחמי – אוזן קשבת. צבע הפנדה הוא בעל מרקם רך וגם עוצמתי ואפשר ליצור איתו אינסוף… פנדה – יצירה, חוויה, העצמה.

מה עשינו:

פיצוח ואסטרטגיה, פיתוח שפה, שם וסלוגן, עיצוב לוגו, מודעת פרסום תדמיתית, מודעה נוספת לאחר שנה של התפתחות.

אהבת את המיתוג?

אַסְטְרָטֶגְיָה

הקורספר מבית קודקוד כבר כאן!

המלווה העסקי האישי שלך - קורס "עצמאית בכיף" במהדורה מודפסת במחיר השקה מוקדמת שלא יחזור!

הטופס נשלח
בהצלחה!

בע"ה אחזור אלייך בהקדם עם כל התשובות