פנדה

על המותג:

אומנית אמיתית, ולא רק בציור אלא גם בתחום הנפש, זו נחמי וואזנר, הילדים הגיעו אליה ללמוד ציור ועל הדרך ללמוד לדבר.. בחופשיות.. כשהמכחול משחרר את הנפש ומהווה תרפיה מושלמת ונחמי – אוזן קשבת. צבע הפנדה הוא בעל מרקם רך וגם עוצמתי ואפשר ליצור איתו אינסוף… פנדה – יצירה, חוויה, העצמה.

מה עשינו:

פיצוח ואסטרטגיה, פיתוח שפה, שם וסלוגן, עיצוב לוגו, מודעת פרסום תדמיתית, מודעה נוספת לאחר שנה של התפתחות.

אהבת את המיתוג?

אַסְטְרָטֶגְיָה

הטופס נשלח
בהצלחה!

בע"ה אחזור אלייך בהקדם עם כל התשובות